zondag 15 maart 2020

BELANGRIJK!! BELANGRIJK!!

Hoi kids, ik heb voor jullie een symbaloo pagina aangemaakt. Dit hebben jullie al eens gebruikt met carnaval. Ik heb hier bingel, fundels, maar ook nog andere leuke websites voor jullie klaargezet. Als ik er nog vind, zet ik die meteen online. Klik hier voor de website en je logt in met: klas4@sintaloysius.be en het wachtwoord is: jufsarah. 

Via deze link kan je ook naar de symbaloo. 

Wat bingel betreft, zijn er ook enkele dingen veranderd. Als je je inlogt, zie je al je taken. Maar onderaan staat er nu ook een icoontje met een boek op. Als je hierop klikt, staan er allerlei leuke boekjes klaar die worden voorgelezen en waarbij je oefeningen kan maken.

Ik heb ook de website van meester Kris klaargezet om te oefenen bij het typen. Je kan allerlei spelletjes spelen en ik probeer ook nog onze nieuwe woordpakketten erop te zetten. Je logt in met: tipp10@sintaloysius.be en het wachtwoord is: azertyuiop

 Ik hoop dat jullie elke dag toch zeker een uurtje voor school werken. Je hebt enkele leuke bundels en je kan nu ook online heel wat toffe dingen doen! Als je iets leuk gedaan hebt, of je hebt een vraagje of je zou me gewoon iets willen vertellen, kan je me altijd mailen op sarah.lombaerts@sintaloysius.be
 Zeker doen, want dan weet ik ook ineens dat jullie mijn boodschapje gezien hebben!

 Tot gauw! Juf Sarah x

1 opmerking:

  1. Je kan ook altijd een berichtje sturen. Dit lukt als je een Google account hebt. Probeer het maar eens! De juf gaat het leuk vinden om iets van jullie te horen...

    BeantwoordenVerwijderen